Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>TJ=Соціол.: теорія, методи, маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 371
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ісакова Н.  
Гендерні збіги та відмінності в діяльності й оцінках українських підприємців / Н. Ісакова // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 2. - С. 144-253. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.2*344 + С5*665.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Резнік О.  
Диспозиційна модель психологічного механізму політичної самоідентифікації індивіда / О. Резнік // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 1. - С. 90-98. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Рущенко І.  
Діалог соціолога та юриста про латентну злочинність, і не лише про те... / І. Рущенко // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 2. - С. 8-16. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*368

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Куценко О.  
Діяльнісна перспектива у розумінні суспільства: спроба діяльнісно-структурного синтезу / О. Куценко // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 1. - С. 27-41. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*1в663

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Каревіна О.  
Економічні чинники політичного успіху: аналіз на прикладі останніх президентських виборів в Україні / О. Каревіна // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 2. - С. 90-104. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*342*151.411 + С5*666.332.6*4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Шульга М.  
Еміграція євреїв у контексті загальної міграційної ситуації в Україні / М. Шульга, Н. Паніна, Є. Головаха, Й. Зісельс // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 2. - С. 64-89. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*425.83

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Юренко О.  
Микита Шаповал про сутність нації як соціального феномена / О. Юренко // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 1. - С. 64-73. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*425.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Казаков В.  
Модель "загасаючого" конфлікту / В. Казаков // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 1. - С. 42-48. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Паніна Н.  
Молодь України: структура цінностей, соціальне самопочуття та морально-психологічний стан за умов тотальної аномії / Н. Паніна // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 1. - С. 5-26. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.641*18:с5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Королько В.  
Паблик рілейшнз і репутаційний менеджмент / В. Королько // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 2. - С. 108-116. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Подмарков В.  
Проблема ефективного працівника / В. Подмарков // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 1. - С. 173-174. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Семко Л.  
Проблеми формування та функціонування ринку праці в Україні / Л. Семко // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 2. - С. 117-130. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Пачковський Ю.  
Підприємницька поведінка: теоретико-методологічні аспекти / Ю. Пачковський // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 1. - С. 57-63. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
14.

Бевзенко Л.  
Самоорганізаційна парадигма і проблемне поле соціології / Л. Бевзенко // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 1. - С. 113-126. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5в621.1

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
15.

Мартинюк І.  
Світська віра як феномен суб'єктивної реальності: сучасний стан і тенденції змін / І. Мартинюк, Н. Соболєва // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 2. - С. 32-53. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
16.

Хеймен К.  
Складність діяльності та особистість за умов докорінних соціальних змін: порівняльний аналіз Польщі й України / К. Хеймен, Б. Подобнік // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 1. - С. 128-154. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*32в6 + С5*5*344в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
17.

Мариніч І.  
Соціальна реальність у соціологічній традиції та сучасних теоріях: здобутки й проблеми / І. Мариніч // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 1. - С. 74-89. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Гавриленко І.  
Соціальні (історичні) рухи в контексті соціологічних підходів / І. Гавриленко // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 2. - С. 54-63. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*45

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Бова А.  
Соціологічна інтерпретація інфраправа / А. Бова // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 2. - С. 17-31. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*667.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Паніотто В.  
Соціологічні дослідження як спосіб контролю за результатами виборів і референдумів / В. Паніотто, Н. Харченко // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 1. - С. 155-170. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4 + С5в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 


...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського